lördag 24 mars 2012

Bowling

Idag har familjen bowlat i vårbygård. Premiär för Milton och grym var han! Skit bra att dem hade så att det fälldes upp staket för rännan när det var hans tur så att han fick ned lite käglor. Han fick säkert 4 strike. Pappan i familjen vann, grattis grattis. Eftersom att det var så pass jämt mellan mig och Milton sa vi att han kom tvåa hihi. Han blev tok glad :)

Blev plättlunch och fika hos mormor Raija (robins mormor). Perfekt att hon typ bor bredvid bowlinghallen :)
Lite nybilstittande blev det på väg hem på kindvalls (heter de så?). Hittade några passande bilar till oss. Först måste bara någon ge oss en fet kontantinsats haha.

Nu väntar tjejmiddag härnäst hos min fiiiina vän Annelie. Syns snart brudar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tänkte fråga om det här molluskmedlet thuja fungerade och hur mycket effekt det gav. Tack!

Madde sa...

Tyckte att det gav bra resultat på sonen som endast hade sina i ca 6 mån. Man ger lika många sockerpiller till barnet som det är år. Så nu ger jag min tvåråing 2 piller tre gånger om dagen. Händer inget på ca 2 mån, avvakta då va 2 mån och försök igen så har vi gjort.
Lycka till!