söndag 10 april 2011

Lekparken.

 Igår var det en super mysig dag tillsammans med vänner på Café. Blev en sväng förbi Tumba C också och där var det tydligen pyssel för alla barn och en clown som sålde skojiga ballonger :)
Mys mys mysssss!
Kvällen blev super lyckad också vänners sällskap. Robin var dock sjuk så han var hemma men han hade sällis av Milton iaf :) Jag och Elvira drog iväg vi.
Grillat, vin och skratt!!
Tack för en pangkväll folket!

Idag har jag och barnen varit ute på cykeltur och lek i parken medans pappa Robin legat hemma och sjukat sig hehe. Så himla fint väder, skööönt!
Barnen hade jätte skoj ute. Vi gick till 2 st olika. Elvira testade på allting hon såg. Spännande värld hon hamnat i ;) Jag roade mig med att studsa på studsmattan som finna i lekparken. Sjukt kul. Barnen satt medans jag hoppade så dem flög upp och ned hahahaha.

Nu ska det packas badväska sen iväg på plask & lek!

Inga kommentarer: