onsdag 6 april 2011

Happy!

Hihi nappen är bara för söt. Corris gamla napp. Den fungerar alla tiders fortfarande.
Den ser lite halvtokig ut men men.
Aptiten is back ;)
Blev mindre än en halv burk, mer vågade jag inte ge.



Nu sover lillskruttan igen. Vi sov ju 3 timmar förrut mellan 8-11. Lite fööör länge för min del. Vaknade upp helt seg + huvudverk. Men efter en Ipren och kaffe var jag återställd igen :) Hoppas att det inte kommer något ytterligare bakslag eftersom mamma och jag ska til S-tälje imorgon på lite ärenden. Nu får det vara bra! Tänk om man kunde bestämma så va? Aldrig vet man vad som komma skall....
För min del blir det mera kaffe och ta hand om rena tvätten som på något konstigt vis aldrig kommer in i garderoberna :/ Hmm fattar inte.

Miltons cykel är nu framme ur snön ;) Han är lyrisk och Robin ska sen när han kommit hem från jobbet gå ned i förrådet och leta fram pumpen för luft i däcken var det ont om. Sen blir det cykeltur bort till någon lekpark. Kanske att jag och Elvira också tar oss ut en sväng då.

Puss&kram

Inga kommentarer: