måndag 4 april 2011

GNÄLL!!!!

Idag blev det äppel-ugnspannkaka till middag då Robin ändå inte var hemma. Han är nämligen och tar syntest inför att börja övningsköra. Japp nu händer de grejer. I sommar ska han få övningköra med frugan sin ;) Då har hans bästa tjej haft körkort i 5 hela år!! (sorry jag ljög, robin kom hem nyss under tiden jag skrev detta och inte hade han gjort syntest inte, utan tydligen varit och tittat på bilar med jobbarkompisen) Men tydligen blir det synkoll senare i veckan. Men som sagt nu litar jag inte på honom hehe. Hoppas han överraskar mig :)

Elvira har nu i flera timmar endast gnällt. Blir lätt jobbigt efter ett tag. Inget vill hon ha heller. Hon bara skakar på huvudet och vill inte äns smaka. Inte längre välling fungerar :/
Får nog ta och hålla koll på blöjorna nu om det äns kommer något kiss. Den har varit torr ett bra tag nu. Grejen är att hon inte direkt har hög feber heller som gör att man kanske inte vill äta. Pruttar riktiga fartränder gör hon minsan blandat med lite löst imellanåt. Uscha! Så jag tar tillbaka att hon är bättre för något tjaffs är det hon har i kroppen. Vägrar hon vällingen till natten blir det absolut farbror doktorn på sjukan. Låt oss hoppas på att någon slags föda trillar ned i hennes lilla mage snarast.

Imorgon tänkte jag ge mig iväg på spinning och solning. Var nu läääänge sen och jag börjar likna ett spöke IGEN + en hösäck :( Sjuka barn + själv bli sjuk är ingen bra kombo. Men jag äter ju ff pencilin, kan man träna då?! Jag känner mig ju bra nu men att träna med medicin är det så smart??!!

Inga kommentarer: