tisdag 5 april 2011

???

Stog över spinningpasset jag bokat till ikväll då Elvira kräktes igen vid middagen.
Ringde då vårdguiden för att se vad dem tyckte vi skulle göra.
Kvinnan som svarade gav förslag efter förslag men jag sa efter varje tips att "men det har vi redan testat". Då blev hon typ sur och sa "jag har många fler tips men eftersom du bara säger MEN på allt så tycker jag att du tar ditt barn till akuten istället". Öööö kärring!!!
Fan sa ju bara snällt att vi provat allt hon sa och undrade över om man enbart klarar sig på vätska och ingen mat? Fick ingen svar på detta utan hon sa återigen att jag skulle testa det hon sa tex att koka morötter och mosa. Hon fattade ff inte att Elvira VILL INTE HA NÅGON FÖDA ALLS, INTE ÄNS KAKA!!?? Tror inte då mosad morot fungerar lixom :/
Aja skit i henne nu. Var och solade iaf en snabbis för att får lite färg på tillvaron hehe. Nu är vi kluvna till om vi ska åka in med henne eller ej. Hon dricker ju trots allt vätskeersättningen vi ger henne men stackars barn hon är väl hungrig? Hon vill väl ha vällning till natten? Hon är jätte gnällig och gråter för minsta lilla, trött och inte sig själv.
Ja vi får se hur vi gör. Vi väntar lite till och ser hur det tar sig.....

Inga kommentarer: