tisdag 5 april 2011

Bakslag.

Igår ringde Robin sjukvårdsupplysningen och rådfrågade lite om Elviras tillstånd. Tydligen JÄTTE viktigt att det EJ går över 6 timmar utan kiss i blöjan. Elvira klarade det in i det sista tack o lov annars hade vi behövt åka in. På natten bajsade hon 2 ggr. Jobbigt för mig som var tvungen att gå upp från mitt varma täcke och byta men ännu jobbigare för min lilla sessa som typ sov när det hände så hon var inte vidare glad över att få ligga på ett skötbord 2 ggr :(
Nu på morgonen var hon rätt så pigg o glad. Hon drack en halv flaska välling och lekte med Milton. När Milton och jag åt frukost satt hon i sin stol och tittade på när det helt plötsligt kom upp massor av kräk igen. Stackars liten då. Inte fick hon behålla det hon lyckats få i sig.
Skjussade ändå iväg Milton till dagis. Elvira fick sitta i sin bilstol utanför dagisdörren.
Jag undrar hur detta ska sluta? Hoppas hon får i sig något i magen idag utan att få upp det eller bajsa ut det.
Just nu sover hon sött här i soffan.
Jag ska hänga en tvätt.........

Inga kommentarer: