tisdag 27 januari 2009

Visning.

Idag har jag ett sånt här otroligt nödvändigt arbetspass på hela 3 timmar. Eftersom Milton troligen blev magsjuk på sina 2 kräkningar får han inte gå till dagis utan han ska få leka med farmor idag. Kräksjukan hade tydligen börjat om igen på dagis. Skönt att Milton fick en betydligt vildare variant denna gång.
Jag jobbar 10-13. Sen blir det lite shopping av jätte billiga saker på REAN. Sen upp till chefen och fråga om extratider på bokrean.

Idag ska vi på 2 st visningar. Skulle vilja ha båda två husen. Blir svårt de här. Hoppas bara på att det inte är fullt av giriga människor som prompt ska ha stället och bara budar över och över för då har vi aldrig någon chans till ett fint och mysigt boende.

Milton och jag är lite väl tidiga idag. Måste ha tänkt helt fel igår när jag ställde klockan. Vi är helt klara med allt. Jag med kläder, smink och även frukost, Milton med kläder och välling. Vi har 30 min kvar tills jag tänkt att vi ska åka hem till farmor. Då blir det myspys framför bolibompa för hela slanten. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

ingen bolibompa här inte,nu sover milton efter en promenad till lek-parken,(vi lämnade vagnen hemma)sen till affären och handlade blodpudding som han ej åt så himmla mycket av,men efter sagan om spinkis å blixten somnade han som en stock! ;)