tisdag 6 januari 2009

Sorg.

Åkte till Skäris tillsammans med familjen + svärföräldrarna. Raka vägen till Vagabond för att handla mina stövlar, men såklart var dem slut i storlek 38. Jävla skit. Ville verkligen ha de. Kom då på att jag även sett dem i Tumba C på den där skostjärnan eller vad den heter. Drog iväg ett sms till 118100 om öppettiderna. Fick till svar att butikerna skull ha öppet mellan 11-16.
Pustade ut och satte oss för att fika lite. Milton valde en dammsugare, jag en beskvi och en kokosboll. Älskar sötsaker. Kollade runt lite till i butikerna och hittade ett par gympaskor till Milton på Footlocker. Skit coola svarta nike. Men killen har nog rätt stora fötter (tror jag), storlek 26 blev det nu. Men nike kanske har små storlekar, vet inte. Kan lägga upp bild på dem senare.

Sitter just nu och väntar på att Emma och Mr X ska komma över på lite MAX mat och myspys.
Imorgon ska jag hänga på låset till Skostjärnan i Tumba C kl 10.00. Håll alla tummarna ni har för att dem finns kvar nu i min storlek och helst fortfarande kvar på REAN.

2 kommentarer:

Jessika sa...

Tjo Darling! Ja det var riktigt skönt att träna! Men jag har värstaste träningsverken kan jag lova hihi men men det är ju rätt skönt så vet man att man har gjort nåt bra! Det är bara på det igen på torsdag vetty! Du får hänga med när du har blivit frisk!!! Jag bytte blogg för jag tyckte att era bloggar var lite roligare, man kan skriva med olika färger och lägga upp filmer o sånt! Men hur fixar man besöksräknare? Saknar dig min lilla sjukling! Puss puss

Jessika sa...

Nu har jag fixat räknare men hur kan du ha 2? En som räknar enskilda och en som räknar alla sidvisningar? Har du registrerat dig 2ggr med dina olika mailadresser eller kan man fixa så man har två? Puss