torsdag 29 januari 2009

SEB.

Nu kommet strax min Emma pemma för att umgås ca 1 timma innan jag och älskling ska åka till banken och prata massa sådant jag inte förstår mig på så bra, haha. Jo då visst förstår jag en del men vissa konstiga ord inom husköp och ekonomin begriper jag mig verkligen inte på. Då är det tur jag har min kära kille med mig. Dessutom ska han vara med för vi gör detta tillsammans. Tant Jessika ska få vara barnvakt den stunden. Bästa tanten, bästa kompisen!! Vilken vän va, som stället upp på att passa mitt lilla barn som ännu inte vet riktigt om det är magsjuka han har åkt på eller inte. Vilken vänskap.... synd egentligen att vi ska flytta ifrån varandra snart.

Milton ligger fortfarande och sussar i sängen. Över 2 timmar nu. Lika bra att han sover bort alla sjukdomar nu så han kan få komma ut i snön någongång och leka. Redan imorgon hoppas jag på. Vill ut och leka i snön, jag iaf att han ska få det....!!!!

Inga kommentarer: