måndag 12 januari 2009

Det närmar sig nu.

Nu är det fixat. All musik nedladdat till mp3n. Älskling har suttit här i ca 4 timmar och kämpat för min och Maddes skull, så söt. Ätit korv och makaroner har vi också hunnit med. Milton sover på soffan och älskling ska hoppa in i en dusch nu.
Själv sitter jag här och är väldigt lättat över att örat redan är mycket bättre än vad det var imorse. Lyckades tryckförjämna örat idag innan hämtning på dagis. Blev skit glad då jag hörde att jag hörde igen på vänsterörat. Ska snart ta mina droppar igen så blir det ännu bättre. Madde, Jejja och Fia får turas om att droppa i mitt öra under veckan. Ska hålla på så här nu i 7 dagar 3 ggr om dagen haha det blir skoj.
Sista natten inatt med familjen brevid sig i sängen. Ojoj det kommer kännas konstigt och tomt. Men självklart ska jag knycka med mig en nalle av Milton som jag kan krama om kvällen när jag ska sova.

Imorgon ska jag:
  • Lämna på dagis
  • Packa och fixa (ännu inte gjort)
  • Städa lite (tänker inte lämna mina guldklimpar i all skit)
  • Dricka kaffe
  • Titta på Svenska Hjärtan med Emma precis som idag
  • Få resfeber
  • Hämta på dagis
  • Gosa med Milton (pussas, kramas och leka)
  • Laga mat
  • Gosa med älskling
  • Gosa massor med Milton igen innan han ska sova
  • Säga farväl till älskling
  • Åka hem till Madde och sova
  • Titta på Sällskapresan 1
  • Få ännu mera resfeber
  • SOVA så mycket som det går.

Inga kommentarer: